All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Zusammenlegung der Server – 1. Mai

Und? Wir hatten auch so gut wie kein englisch weil bei uns in der Schule die Lehrer mehr gefehlt haben als sonst was. Meine eltern hatten auch nie englisch sondern eher russisch, slawisch, polnisch und französisch. Trotzdem haben sich meine Eltern damals für 1 1/2 Jahre nach ihren 8 Stunden Schichten noch in die Abendschule geschleift und braf englisch gelernt. Um uns beim lernen zu helfen und sich mit anderen unterhalten zu können wenn es nötig ist. Und schwup die wup war meine Schwester nach England ausgewandert und der Kurs hatte sich Jahre später richtig gelohnt. Denn sowas wie "Kann ich nicht, mach ich nicht." gabs in der Generation meiner Großeltern, Eltern und auch meiner einer nicht. Was man nicht kann wird gelernt. Und Rechtschreibschwäche ist keine Ausrede. Ich habe auch ne Rechtschreibschwäche und kann tritzdem englisch. Boa, wie geht das gell :D Und selbst heute treffe ich hin und wieder auf 80, 90 Jährige die Tagsüber Englischkurse besuchen. Ich selber habe englisch durch das spielen auf ausländischen Servern/ Spielen gelernt. Und durch ausländische Freunde die ich dort gefunden habe! Zudem war ich in nem englisch sprachigen spiel Admin. Wodurch ich auch noch mal dazu lernen konnte. Ist immer noch eines meiner geilsten Sommer ever gewesen! @ImoutoMaster Das sehe ich ja ein. Was mich nur hier derbe ankotzt ist dieses "Wir armen duetschen werden als Nazis beleidigt" getuhe und das nicht englisch schreiben wollen, aber gleichzeitige rumgehake auf Franzosen und Russen. Mögen diese Länderfraktionen im Kern unfreundich sein, aber mir ist in den letzten drei Jahren NOCH NIE ein Russe oder Franzose im f8 begegnet dein nicht fließend englisch schrieb. Noch NIE. Und genau dieser Rassismus geht mir hier so derbe gegen den Strich. Auf anderen Ländern rum haken ohne sie zu kennen aber selber kein englisch schreiben können oder wollen. Das geht mal absolut gar nicht. Darum und um nichts anderes geht es hier. Ihr könnt gerne schreiben was ihr wollt, nur dürft ihr euch dann im nachhinein nicht beschweren wenn ihr nach der Zusammenlegung nicht weiter kommt im Spiel. Denn wegen euch wird hier keiner freiwillig deutsch lernen. Das könnt ihr mal gepflegt kniken!
  3. Zusammenlegung der Server – 1. Mai

Also ich kann so gar nicht verstehen, warum hier so ein großer Schuh drauß gemacht wird. Auf der einen Seite muss man verstehen, wenn die Leute weiterhin in ihrer Sprache sprechen wollen. 1. Es gibt Leute, die stammen aus einer Zeit, die noch kein Englisch unterrichtet hat oder ebend nur sehr schwach. Es war nicht immer so wie heute wo selbst ein Hauptschüler so gut Englisch kann, dass dieser sich mit diesen verständigen kann. 2. Leute wollen abschalten und dies kann man nunmal besser ohne Französich oder Englisch, da das Gehirn schon einen extra Aufwand hat etwas zu übersetzen. Auf der anderen Seite kann nunmal jeder Jugendliche bzw. junge Erwachsene Englisch (setze ich mal vorraus, da man dies in der Schule stark genug beigebracht bekommt). Hier verstehe ich, dass diese kein Französich lesen wollen, da es den Chat einfach extrem unübersichtlich machen kann. Ein Sprachbasierter Chat ist finde ich auch Pflicht und bei Gruppensuchen sieht man so oder so 1. welcher Dungeon und 2. schreiben die meisten eine Zahl, die die AP angibt somit sollte auch jeder eine Französische Gruppensuche verstehen. Ich war damals auch ein Hauptschüler aus Faulheit und habe dort meinen Realschulabschluss gemacht. Heute kann ich fließend Englisch schreiben und auch ohne Probleme Englisch reden, jedoch spricht man als Deutscher nunmal selten Englisch somit kann es auch vorkommen, dass ich stottere, jedoch verstand mich bis heute jeder. Zur Errinerung Hauptschule ist nicht gearde Akademisch anfordernd!
  4. Listen your voice please.

Primers are locked by raids because they require the currency, gold mats to just infuse into your soulshield and get rng % of the primer. Events are bad, I confirmed it by farming with 10 characters last Tower of Memory event and not getting more than 40 Scared Vials, the Last Tower of Memory event that was the second one gave about 38 Sacred Oils with like 7 characters, that was event. Events we get now are no point spending in time for at all. also 80-90g is not that much but the fact that you need like 80-90g x 700 or more you will do the math by eyes and see how much gold you really need to just reach your pet to a decent tier. I did not forget the psyches I did mention them also the upcomming soulshields ones. Crafting Bloodstones is a gold+mat sink for the about you get back so don't say stupid thing like that, you would trap someone that's new on here if you do that. As I said the events are bad and I did more grinding than you for my soul with all the events that they provided us and what? not even True Cosmic because events alone are not good anymore. Or maybe the new one is? idk, I don't play this game but judging from Tower of Memory it left a bad impression of the events. Over the course of 30 day endless spaming alts and main for event just to get what? like 20 pet pads/vials? cool! well you need like 400 more to make it relevant the time you put into the event, which is a joke. So you can't obtain "EASILY" enough vials or pet packs to make your time equal and relevant you spend on the event. GZ You played your self in a delusional cycle. The dungeons I listed above are old dungeons that you never probably played. I don't know about Brood chamber or Chalange mode but cool story. Step in Sundered Nexsus and see if you solve the puzzle with bomb, I bet not everyone remembers that. Who knows many you'll be lucky and need 1 bomb only. I am here because are wrong about the game and as an more experienced player I am here to tell you why and if you are sorry because you are a different gamer that spending more time on BnS than your life will make you think that you are catching up at game then you are solidly wrong. Well I guess I am just a different kind of gamer than you are which there is nothing wrong with that. (But there is) I don't know what this 9 out of 10 means but I will ignore it as you have no proof or evidencial score for that record. But what you are accomplishing on bns is wasting your time than closing a gear gap. UNLESS You have already Grandcelesial Stage 6 or higher and not only Octa gems but Dyem Tris with already LEAST Stage 6 or 10 working towards Awakening Stage3 TT Accessories including the DoTA PvE Neck that you should have at stage 6 or above and your soul should not be Awakened Ascending Soul but like past True Cosmic stage on the way to The Last tier, then maybe you are what you say you are but it's sad when truth hurts. Anyway just an advice for you, don't max King Gloves before any accessory. Cricket
  5. forget my pin

thanks man
  6. Zusammenlegung der Server – 1. Mai

ich finde das schon sehr beleidigende sätze gefallen sind nur weil manche kein englisch können und nein ich habe mein spiel auf deutsch ich kann leider überhaut kein englisch ich hatte das nicht in schule weil das bei forder schule damals noch keine pflicht wahr. und ja ich habe versucht englisch zu lernen aber ohne erfolg und babel hat auch nicht gebracht . und englisch kurz ist zu teuer, und wegen meiner Rechtschreibschwäche und Lernschwäche kämme ich da eh nicht hinterher, weil da so schnell gelernt wirt und dann muss mir hier auch noch vorwerfen lassen wie so leben habe. und ich brauch noch auf arbeit noch zu hause englisch da niemanden kenne der englisch spricht
  7. Today
  8. Insel der Vergeltung - Kritik

Du weißt schon das man da Mondsteine ohne Ende farmen kann? Aber nein ist ja nen scheiß Modus. Alles klärchen. Dann jammer aber nicht wegen der farmerei rum und reih dich nicht in die Leute ein die meinen man hätte als Neuling voll die Schwierigkeiten
  9. Zusammenlegung der Server – 1. Mai

Aber das Spiel dann auf Englisch spielen und sich mit englischen begriffen im Spiel bewerfen. DAS könnt ihr? Das ist genauso als würde ich sagen ich kann kein Auto fahren und trotzdem mit nem Ferari ein mal Quer durch Deutschland fahren..... Meine Fresse. Eure Arroganz ist einfach nur krank. Tut mir leid. "Buhuu die scheiß Franzosen, die wollen ja kein englisch schreiben." Und was wollt ihr? Ihr heult doch genauso rum das ihr deutsch und KEIN englisch schreiben wollt. Also behaltet eure selbstgefälligkeit für euch und euren scheiß Rassismus und lernt selber englisch. Hört auf euer Maul gegenüber den Franzosen so auf zu reißen. Zeigt denen das ihr es eben besser könnt und schreibt halt englisch im Chat. Was ist so schswer daran? Es ist echt unfassbar was ihr hier alle vom stapel lasst. Wäre einer von euch mein Sohn oder meine Tochter und ich würde das mitkriegen, hätts erstmal links und rechts ne ordentliche Schelle gegeben. Das könnt ihr mir glauben. Und anschließend Zwangsförderkurs bei der Schülerhilfe für englisch!!! Wenn das nix bringt, auswandern nach Amerika und ab in nen Bootcamp. Dann lernt ihr englisch. Es ist echt unfassbar.... Und die Mods stehen hier nur rum und lassen diesen Rassismus gewähren? Kritik ja, aber DAS ist keine Kritik mehr. Mir fehlen echt die Worte ohne scheiß..... Ich tät mich schämen euer Vater oder eure Mutter zu sein.... Aber dann drüber aufregen wenn ihr in nem Internationalen Spielechat als Nazis beschimpft werdet beschweren weil ihr deutsch schreibt. Wundert mich nicht. Dann seid ihr in einem Internationalen Spiel FEHL AM PLATZ!! Wie komuniziert ihr denn dann alle auf Korea, China un TW, "wenn ihr ja kein englisch könnt/woll"??? Das müsst ihr mir mal erklären :D
  10. Hey all, I am a returning player to BnS, but in my past play-throughs, I never made it past level 20ish. I've made a new character that I want to take seriously on NA server Yura to level up much more, but I don't know what faction to pick. I thought I could remain factionless for some time but I've reached the point in the game where I must pick before continuing the story. Are Ceruleans and Crimsons balanced or does one dominate on this server? I'd later like to join an active clan that wouldn't mind helping me relearn the ropes of the game (don't know if there's an equal amount of clans for each faction). Any help is appreciated
  11. forget my pin

No one in forums can help you with that, You must write to Support by Pressing > HERE <
  12. Listen your voice please.

It was and wasn’t always like this, before at 45 cap you had one thing strictly PvP and that was Soul Shields. You did need to do PvE content for PvP but as both sets were one you didn’t have to worry about leveling up PvP gear and PvE gear. Back then we had open world pvp and arena only as well, so the only time you really pvped with gear on was when you were farming black worm/faction points. For me I think similar to you, I work on specific gear and slowly gear up that way. I have slowly been catching up but still have a ways to go. The game keeps changing how it does things slightly. It doesn’t mean we need to keep everything always the same, they took out a lot of the mats that required a lot of PvE content for your PvP weapon. Lot less bound mats then it use to have, the weapon has been made way easier to upgrade, the accesories have not really been given the same treatment.
  13. a young one who is going to be great
  14. First, i am a old player (very very old, since the first week) And i love this game, in spite of his eternal bugs, null optimization, and broked classes, and principally THE EXTREME LATTENCY FOR ME (LATIN PLAYER). But i can see a lot of people have problems with this launcher (me included). The last sunday, i spent all the my only free and dont work day trying installing this, and i coulnt not. becouse all this, i made the following. I taked a better pc, and downloaded and start the game. NExt, i uploaded the main bns folder to google drive. Finally, in my actual pc, downloaded the files from the google drive. Set up the new installer 2. Select bns as the default game instalation, checked for new shorts updates, and play. Its works fine, and is 100% legal. THis dont have "NOTHING RARE" its a legal copy of game of April 21 2019. Regards. See the video:
  15. Listen your voice please.

I get his point as well but at the same time it as always been this way since the beginning and probably won't change with any amount of complaining just because the game was designed this way. I came from various games which required you to do pvp for pvp gear but also games much like this which require both. Like I tell my clan members focus on your pve gear first, then if your serious about getting into pvp, work on that last so you can truly focus on it, meaning crafting extra bloodstones and the like to speed up the process while gaining the materials from the pvp dailies etc.
  16. Listen your voice please.

No primers are locked behind raids, sure you can argue the fact it requires raid material like raven king feathers, hive queen wings and so on but you can get those freely from weeklies since your only required 40 per full set of primers, which will only take a few weeks. Use events for pet pods which to be honest is far less to upgrade then your soul, the new talisman, heart. It is about 80-90g per pet pod on market for my server at least which isn't too crazy. I will give you credit about pointing out the merged gems which yea they give better stats. I think your also forgetting about the pschye which add stats to all of your accessories which you can not only earn via doing battlegrounds, shackle island, crafting bloodstone to exchange for them. Sorry I do most of my events and focus on 1 item at a time in order to speed up the process. Right now, it might not be too effective for the item I focus on but it saves me a ton of gold so I can catch up even if it is only slightly. I mean think of it this way over the course of a 30 day event I can obtain easily enough Vials or pet packs in order to do a few levels but right now just not focused on my soul/aura. The dungeons you listed in your one post require no effort anymore let alone comparing the old ways to a new dungeon like brood chamber which still holds more mechanics then all of them renders that mute. Not to mention challenge mode which gives you points for not trying to burst it down, do the mechanics properly and avoiding damage and the like. And yes, I have my pvp gear, not completely maxed out but pretty close. I have it pscyhed to the max, fused the soul shield to max w/ primers what of it? I've been asking myself the same question and to why your still here since clearly your not having fun. Sorry but I guess I'm just a different kind of gamer then you are which there is nothing wrong with that. I play games like these and yes 9 times out of 10 as a free player and accomplish more then most because I plan out, focus and put a ton of effort just because it gives me pride to see myself succeed where others much like yourself say you will fail or will fall short. I'm sorry but this will be my last reply in this thread because honestly, your depressing.
  17. Listen your voice please.

RavTH’s points are pretty valid for 6v6 when it comes to accesories, to get the current best pvp gear you do need to do pve. PvP gear should really be more locked behind PvP not PvE. I do believe it would be advantages to have another set of PvP gear set behind PvP materials, but don’t let it switch to a PvE build, this way people can’t by pass the PvE content with gathering mats through daily dash/shackle island. (Keep current gear to allow PvE players an option to enter into PvP too at a cost) One other problem I noticed with PvP equipment is the choice between Bloodstones and incineration/Vengeance Stones. Due to shear quantity to get the gear with these stones you will be skipping out on a lot of Bloodstones which could be being used to help upgrade your accesories/pet. I would of really liked it if they gave both Vengeance/Incineration stone with Bloodstones. This would stream line it to allow for easier upgrading into PvP specific gear and not needing to deviate to much into PvE.
  18. Yesterday
  19. forget my pin

can you please restart my pin i come back from the game after a long break and i want to try the game again can you please let me restart ?
  20. Listen your voice please.

It seems like you don't understand what 6v6 is right now and why it's bad. ========THIS IS AN EXAMPLE========= I have for example 320k hp my pvp attack power is 1.4k my my pvp defense is 4-5k and I am in 1700 queue with DF 6 and decent gems including ruby stun for pvp. I have knowledge of every match up against my class, I do all the combos techasing anything that's possible to make my enemy trying not to move, but the damage I do does not compromise with what I would want to achieve. ================= I am damaging him yes, I am making his life harder yes, but can I kill them before someone comes in and jumps me? No, Why? Because they have better GEAR than me, How? Not including the maxed pet locked by P2W Wall but also they happen to have PvE gear to get BETTER PvP Gear which is obtainable from a PvE content like the Dens of Acient or whatever it's name was and primers which are raid locked. Also have you heard there are new psyche soulshields coming? Yeah it's PvE Gated too so there you go again. Now you mentioned something stupid here "If you want to pvp and do it correctly using the gear that isfor pvp, then suck it up and do it." I am not sure what's in your mind but that's not how it works, if you have a PvP Gear you do PvP right? Right then why do you need PvE gear to get PvP Gear to begin with? You wont be able to answer that question is it's the games fault for making it that way, the game wants you to do PvE mainly and PvP as a side thing but still you probably still don't understand and denying yourself in delusion that you need PvP Gear to get to that side PvP thing (gear only not arena). Now about that 6v6 is a PvE content you don't understand nor get that too but it's all about damage now not skill or how good you were, all you need to have is damage that's why it's called 6v6 PvE content and not PvP for some people that play or played the game. Also you mentioned primers which are locked by raids so there you go PvE locked PvP gear. I didn't tried Brood Chamber so I can't judge you but the dungeons still require less effort that's why you see people looking for BB/SB/1.3k or more idk because all you need is damage nowadays to just ignore phases and what not, and no I haven't tried challange mode I had offer from friend but I was hoping to do it with clan mates but they quit the game. Now if you're going to say again that all you need is hellion pvp gear and ivory/nova core soulshields with df weapon to compete in 6v6 you are wrong, What you need is to spend all your gold on high tier pet and then you have no gold to upgrade the rest of the gear unless you trove/rng box/swipe and have some jewels behind then yes but f2p player that's where you stop. MAYBE if you would have that gear BEFORE there was the new pvp gear, new gems and weapon then you could probably do some damage (really depends on what soul you have and how much piercing and gems etc...) also I am not going to mention this dyed gems or what ever they are called but people use those in 6v6 too and I saw their extra stats and also they are locked by huge P2W wall that is not easy to come by. As I said before the game is using the P2W distance/gap between F2P is like 2-3 years of grinding. Unless you yolo your entire gold on Windrest pouches and happen to have 50k gold then maybe you can reach to 1 year grinding gap. I might have made some mistakes or what not but you probably understand now that this game is beyond saving.
  21. https://us.ncsoft.com/en/legal/user-agreements/blade-and-soul-user-agreement.php Section 8 YOU ACKNOWLEDGE THAT YOU MAY NOT, WITHOUT SIGNED WRITTEN CONSENT FROM A LEGALLY AUTHORIZED REPRESENTATIVE OF NCSOFT, DO ANY OF THE FOLLOWING: MISAPPROPRIATE, VIOLATE OR INFRINGE ANY THIRD-PARTY IP RIGHT; USE ANY NCSOFT IP RIGHT EXCEPT AS PERMITTED UNDER THIS AGREEMENT OR OTHERWISE PERMITTED IN WRITING BY NCSOFT; USE, OR PROVIDE OTHERS WITH, ANY SOFTWARE RELATED TO THE GAME, INCLUDING ANY AUTOMATION SOFTWARE (A.K.A. "BOT") OR SOFTWARE DESIGNED TO CHANGE OR MODIFY OPERATION OF THE GAME; USE, OR PROVIDE OTHERS WITH, ANY "HACK," "CHEAT," "EXPLOIT" OR "MOD";
  22. @Zini I wouldn’t expect many new instances of the stones till about 2 troves from now. But I do feel it will come, by that time most players should have a decent amount of purples and be looking to go to Legendary. This system is currently one of the most beneficial systems for players who have alts, or newer players looking to get a nice boost early on. By the time you hit Rank 30 (not hard to do) with the stones (not figuring in RNG stats) you will have gained: 35k HP 310 Defense 130 recovery 745 crit 555 mystic 63 AP. For the cost of 90 feathers and 15 gold. This is on everyone of your characters who can do CS and HM, basically making it so you don’t need to put much if any points in defense for current PVE content. For your 5 attempts (assuming 8 stones) you would of payed ~ 40 gold and 180 feathers. And 5 ish SSCrystlas. For upgrading this cost isn’t huge, and can be done at a steady pace, attempting every so often, while you invest the other materials (9/12 gold daily and Lesser Demon Stones/bound mats) you get from the dungeon to other upgrades. Once you can solo the dungeons you basically can try 5 attempts every like 20 days. I am hoping you were just unlucky with your attempts so far. Sadly with RNG systems there will always be those who fail above the norm. But if it wasn’t an RNG system, we know each attempt would cost astronomically more. I am in no means saying that if you don’t enjoy it to continue trying, could be better to just try and take it slow for the time being. It sounds like you have personally had some trouble with the dungeons and other players, it is a little sad that it happens that way, but there will always be those individuals looking to make more off of other people’s efforts.
  23. Beware of CS scams

I had a thought this may happen but for somebody to use it is low. Since CS no longer provide event currency, I actively avoid the 'MOML both bosses' recruitment. Since I just need it for the daily then I just PUG it.
  24. New Launcher Crashing

Since installing the new launcher, it seems to be hit and miss on whether the launcher will crash or not. I've already tried permitting it explicitly through the firewall. Sometimes it crashes before it gets to the account selection screen. Sometimes it crashes after entering the password. Sometimes it crashes after clicking on 'Start Game'. I'm running Win7 and the 64 bit client. It can take 4 or 5 attempts just to get the game to run. This is really starting to deter me from even logging in! No issues with the previous launcher.
  25. High Ping with False Error 1005

Just logged in to say I'm getting the same issue. Google brought me to this post. On the same machine I play fine on the EU server but seem to get this 9/10 of the time on the NA server. It's gotten to the point I have to AFK and that gives me the 1/10 of the time I won't get this error. However it's gotten to the point even if I stay up top I still have this problem.
  26. Then support doesnt know what they are talking about because it was clearly stated by the producer that using VPN / proxy / ping bossters and bns buddy will not get you banned. The only difference is if by using those your game will not work properly / crash / have other issues support wont assist you with those software. Other than that , and this is the current cound: 3467 BnS plkayers are currently logged in via bns buddy. so either use it and play in an optimized way because the clinet lacks that or continue with your issues.
  27. Zusammenlegung der Server – 1. Mai

Es gibt verdammt viele die kein Englisch können man muss nicht Englisch können Arbeit ist ganz was anderes als im game wenn ich zocke dann möchte ich in meiner Sprache schreiben und nicht in anderer Sprache es hat auch die ganze zeit geklappt in Fraktion deutsch zu schreiben warum sollte man es ändern ich habe die ganze zeit deutsch geschrieben und es hat wunderbar funktioniert ich fange doch nicht damit an jeden zu Spamer zu melden das ist mir zu blöd du biest einer der sorte der Englisch beherrscht du bist hier der Ignorant wenn du seit der Beta dabei bist dann müsstest du es verstehen das viele den chat nutzen möchten für deutsch und nicht für Englisch oder Französisch man möchte in seiner Sprache schreiben und nicht anders ist ja kein Wunder warum viele deswegen aufhören möchten wenn sie kein chat für jede Sprache machen ich möchte zb nicht in Fraktion lesen Französisch oder Englisch weil es mich nicht Interessiert und ich deutsch uocken möchte
  28. Ringaufwertung

ist zwar nett von dir, aber ich habe wenig zeit im Moment, bin mit Umzug beschäftigt, bin darum auch nur immer Minuten weise hier.
  1. Load more activity