All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. purchase problem

Greetings XxsamutexX, With more details, we might be able to provide some help here. Either way, feel free to contact the Support team, I'm sure they can help you.
  3. Komischer Bug?

Hi zusammen, danke für die Meldung, wir werden dem nachgehen.
  4. 6 vs 6. Merci

Y a un mod qui fix les crash en 6v6 en general, ça vient des effets de sprint
  5. Today
  6. Just got back after not playing since... last year? or so? and I was trying to evolve my weapon. I have the mats, I have just enough gold but nothing happens. It say "evolving weapon..." then goes back to a normal screen. That's it. I'm not sure what's changed or if maybe it's on my side? I'm very confused.
  7. But 32bit keep crashing, doesn't it? this game is crap. we waste time fixing it with BnS buddy and stuff instead of actually enjoying the game.
  8. Tower of Memory Quest!!!!

I can barely get through doing it once a day per toon. Cant imagine why anyone would want to farm that just for the pots. Not worth the time imo when that time can be spent doing purple trains for more valueble materials. So its kinda pointless to lock it to 1 run per day. Still a quest giver would be nice to remind myself to grab the quest.
  9. Hi all, We expect that the hotfix we applied on Wednesday has resolved this issue. However, we were unable to test this on the live environment due to those items only being available during double loot weekend. Rest assured, we will test this on our end, but if this still does not work for you, please let us know. When it comes to the expired treasures themselves, unfortunately, due to technical limitations, we will not replace them with the newer version. Also, since everyone who participated last weekend was affected by this issue, it might create an unfair advantage for those who have not opened their expired treasure, if we were to replace them. We would like to say that we are sorry for this oversight and would like to apologize for the inconvenience this may have caused you.
  10. If you want to team, there's a separate que that's meant for duos. According to me that directly implies that teaming in solo que is classified under "unfair advantage" under ToS.
  11. purchase problem

Have you tried purchasing Premium through here?
  12. CLAN (ESPAÑOL) BLOOD MONEY - RECLUTANDO

Hola estoy buscando poder unirme a un Clan español. Nick del juego: Hanex level: 60 Hm 4 Faccion : Legión Carmesí (Server Jinsoyun
  13. tag-teamspiel

Ein 1vs1 / 3vs3 PVP Event wäre sicher eine Möglichkeit, ich denke jedoch das der großteil mittlerweile so frustriert von PVP ist, das selbst das nichts mehr nutzen würde und es eher ein Aufschrei gäbe "Wie könnt ihr uns nur wieder ins pvp zwingen". Mich würde ein solches Event auch nicht wirklich wieder ins PVP locken und ich habe vor ca. 2 Jahren auch noch regelmäßig Arena und 6vs6 gespielt. Da müsste es schon wirklich richtig gute Belohnungen geben, damit ich wieder Anfangen würde. Und ich spreche hier nicht von 3-4 Oils über das gesamte Event verteilt, wie es normal der Fall ist ;)
  14. tag-teamspiel

NC interessiert sich halt nicht für PVP. Die PVPler geben kaum bis garkein Geld aus. Es ist nunmal ein Gewinnorientiertes Unternehmen wir PVPler beschweren uns ja nicht erst seit dem Awakening Patch. 1. 6v6 Gear Based kommt nichtmal ein Statement, warum man nicht auf die Spieler eingeht (Klar gibt Geld dadurch, dass die Spieler was zum Upgraden haben also bleibt es!) 2. Balancing der Klassen (Man nimmt einfach die Patches aus Korea an egal ob die Community im Vorraus schon schreit, dass die das nicht wollen, weil Spielzerstörend) 3. Dein Angesprochenes 20 Chars mit einer Klasse wird sich auch schon seit 2016 beschwert. Warum kann man nicht einen Klassenscore einführen so das die Chars unter einen solchen Gemeinsam berechnet werden. Spielt man eine andere Klasse kann die meinentwegen in das Ranking. Zu Punkt 1. niemand verlangt, dass der Casher Mode entfernt wird nur, dass es diesen Mode auch ohne Gear Vorraussetzungen gibt. Zu Punkt 2. Warum kann man das nicht testen und dann in Korea sagen Punkt x und punkt x bitte anpassen ? Ich bin mir sicher NC würde viel mehr erreichen in KR, wenn die sich mehr dahinter stellen. Zu Punkt 3. Die Season Rewards sollten dann aber auch erhöht werden und das nicht wenig. Dies sind auch alles Punkte, warum 3v3 derzeit tot ist und so wie NC mit PVP umgeht seit Awakening wird das auch nicht wieder aufstehen. Was haltet Ihr den mal von einem PVP Event ? Gab damals ein gutes für 6v6 warum nicht für 3v3 ? Ich selber würde mich als PVE und PVPler bezeichnen, da ich mittlerweile viel PVE spiele aber mich immernoch mindestens zu den Top 10 Soul figher zählen würde + ich komme ohne Probleme auf Gold mit allen Klassen was ein purer PVEler nicht schafft.
  15. Buscando Clan

Hola, estoy buscando clan español Ahora mismo soy nivel 60 hm 3 Tengo discordia Clase Pistolero. Nick del personaje: Hanex Facción: Legión Carmesí Saludos a toda la comunidad del juego. 7
  16. tag-teamspiel

Hinzu kommt, das NC-Soft einfach nichts dagegen unternimmt, das wir PVP Spieler haben, die sich 10 mal die selbe Klasse erstellen und damit die Plätze in den Top 100 Belegen. Habe, seit ich im Dezember aufgehört hatte, nicht mehr ins Ranking geschaut. Damals war ein einziger FM mit 6 oder 7 Chars in den Top 20 des Klassenrangs. Bei den anderen Klassen sah es auch nicht viel anders aus. Könnte man ganz leicht beheben, nur der bestplatzierte Char einer Klasse eines Accounts kommt in die Wertung für die Saisonbelohnungen, die anderen Chars der selben Klasse fallen raus.
  17. BNS(ESP) Discord en Español EU-Jinsoyun

Hola,estoy buscando clan que se hable español. Mi nombre en el juego es Hanex / level 60 HM 3 / clase Pistolero Facción Legión Carmesí Tengo Discord.
  18. purchase problem

Why i cant purchase premium membership?
  19. tag-teamspiel

Meines Wissens bekommt man aus dieser Quest nichts, dass sonderlich wichtig ist aber mal abgesehen davon. Die Probleme bei Tag Team sind folgende: 1. Seit Awakening gehen immer mehr Spieler ich habe schon lange keinen einzigen der Top Spieler gesehen und die sind eigentlich immer geblieben. 2. Im 1v1 reicht es zwar noch aber 3v3 wirst du via LFP nichts finden, da die Leute sich zum Quen schon eine 3er Gruppe machen. (Erstell dir die Gruppe selber) 3. Die meisten 3v3 Teams sind Leute, die sich perma downranken ob das nun wegen den Zen beans ist (gute Goldquelle) oder, weil die Nubs abschnätzeln wollen kann ich nicht sagen. dies sorgt besonders bei den schlechten/neuen Spielern für Frustration. 4. Das Balancing ist so schlecht wie noch nie zuvor. Selbst die Warlock Zeit, wo der noch SB nutzen konnte war himmlisch gegen Heute. Einige Sachen die 3v3 verbessern könnten: 1. Viel mehr Zen beans pro Match. Derzeit ist es so du machst 10 Minuten 1v1 und 3v3 bei 1v1 hast du aber 3 oder 4 mal mehr Zen beans einfach, weil die Matches kürzer sind und man nicht so lange warten muss. Ein paar mehr währen schön. 2. Dies gilt für alle PVP Modi: Mehr Möglichkeiten zur Belohnung. Derzeit sehe ich viele, die liebäugeln mit PVP, da man mit PVP nie Probleme bei Mondsteinen haben wird. Dies genügt bei den meisten aber nicht, da die halt selbst in 1400 sehr oft verlieren. Mehr Möglichkeiten Mats via PVP zu farmen würde viele PVEler zumindest dazu bringen PVP zu versuchen. 3. Que Optimierung. Auch, wenn es kaum Spieler gibt darf es nie dazu kommen, dass ein Team voll mit 1500 teils 1450 Leuten gegen 3 Gold Spieler antritt. Ich weiss das System sucht derzeit im Bereich von etwa 150 Rating ich kann aber komplett verstehen, wenn Leute die nicht so gut in PVP sind und daher auch so weit von Gold entfernt sind dann auch keine Lust mehr haben. Ich sage nicht man soll die Leute zu PVP zwingen, wie es derzeit versucht ist mit den Mondsteinen, aber man muss denen irgendeine Anregung bringen diesen Modus zu Spielen.
  20. tag-teamspiel

hm ok, zum einen ist da die Frage, was genau du da rauskriegst und ob das pvp sachen sind oder sachen, die vielleicht auch anders gut farmbar sind. Also vielleicht ist es nicht so dramatisch ;) Ansonsten, ich würde im fraktionschat mal fragen, das du leute für die Quest suchst (wenn du sonst keinen mehr kennst). Weil ja, viele machen das wohl nicht mehr. Aber wie gesagt, schreib mal um welche Ausrüstung genau es geht, vielleicht kann man dir da anders weiterhelfen.
  21. Rabenwaffe?

Es sollte eigentlich eine Umwandlung von Raumzeit Stufe 3 auf Rabe Stufe 3 möglich sein laut den patch notes, hab aber noch nicht nachgeschaut (also beim Aufwertungsfenster). Ich schau nachher mal wenn ich dran denke.
  22. Stuck At Splash Screen

Hmm. 1809 is the now notorious Windows October update. Fire up your favorite search engine (not Bing, though) and look for news about it to see what I'm talking about. So unless you are desperate to play now, you can wait for 1903 which is just around the corner. Also, see if you can roll back that .net framework update and see if the games start again. If all else fails and you can't wait for 1903 (which is being used right now by people who allowed the Insider program in their PCs, but I'm not sure if it's on inner or outer ring testing atm), you may want to try a fresh installation of an older version of Windows 10. Depending on your PC, you may have a recovery partition. If yes, try going for that, unless your computer is old and the recovery is of windows 8 or 7 or older, or if you built your PC yourself and you don't have any recovery discs or partitions made. Either way, any recovery option will not redownload 1809 because Micro$oft killed it off their list of things to infect PCs with. So at least if you can go back, you will be auto updated at most to 1803. As for background programs, I'd say look for things you installed yourself that are not fresh from Windows. Certain programs default to "start with Windows". So go to your task manager and check what's on your start up tab. At minimum, make sure you don't have a ridiculous amount of programs listed there. My own current list has 9 programs, so anything more than 20 I believe is reason to worry and start cleaning down. You can roll back from 1809 to 1803 only if 10 days have not passed after the update. Otherwise, Windows deletes the old version's files.
  23. Soulstone Plains SERIOUS problem

The problem with SSP is they haven't removed the rewards like Misty. If you think farming is hard you should try being in the smaller faction.
  24. @Astarae Aren't you exploding this a wee bit too much? It's kind of blowing out of proportion. Anyway still. As I said and as I will say again, I'm keeping my opinion because regardless of your points, I can't agree with yours. It's as simple as that. This doesn't make us enemies. Just two people who like and play the same game but view the meaning of 'basic stuff' in different ways. You want more info while I feel better with a bit less. So as I said before, I don't see flaw in any of these views.
  25. NCS-Launcher2 crashing

New launcher keeps crashing after a minute or two without any error messages. I've allowed the .exe to bypass my firewall but its still crashes. I cant play or download any new updates because it takes so long to just verify the launcher files on start up then crashes.
  26. Too bad there's no training room that allows you setup conditions as they would exist in the dungeon or on a raid and test various combinations. No...the game has worked to disallow users exploring and testing things themselves. You can't test your combos among various options and certainly can't check how much damage is done using the same "firing pattern" between one setup and the next. If it only came from individual player research, it might be interesting, but its not -- it becomes handed down "lore" where anyone who tests or tries things out that are different is ridiculed and/or penalized. Just like when I wanted to explorer in ET and was told I was insane, and kicked from a clan for such heretical ideas. So what if we didn't have videos to watch and memorize? So what if no one knew what was out there? But people get very upset if they haven't seen "the video" showing them how to run a dungeon, or even -- do their rotation. How is that better? It was in rising trolls, that my questions got met with silence or derision. Can you explain how that is a better way to learn? I'm from the school that likes to read game-guides and learn tips from the game writers/developers. In this game, learning from others becomes toxic -- as others have pointed out in numerous threads -- they get trolled, or lied to, or told wrong information because people think it is funny. I don't like situations where small numbers of people hold power and lord it over others. I much prefer dynamics where such people are not allowed to hold power over others -- either by having an advanced character or pretending to have true information. At every point, look at the consequences of something being freely available or held by a few insiders. I see far more people abusing such circumstances than helping others. Acquiring such information as part of the game can not be evaluated in a vacuum, but must be seen in terms of how it affects others in the game. Is it divisive or does it bring in a sense of helping others? Anything that contributes to people holding power-over others where those holding the power use it to oppress others, needs to be seen as part of the cause of that dynamic.
  27. Stuck At Splash Screen

I am running Windows 10 Pro 64bit 1809, AMD FX 8320 Eight core 3.51 GHz, 8gb ram. Did malware and virus scan and made sure all was updated. All my drivers are up to date even according to hardware websites. What running background programs should I look for? The 1809 update was installed on 05/14 which is about the time I started having issues.
  1. Load more activity