All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Salut, En 1er lieu réinstalle ton jeux sa parait logique ensuite évite de faire des manip inutile sinon ton pc finira bien "CARPETTE" pour une optimisation de fps hummm apres cherche pas a décrocher la lune avec sa non plus et baisse tes paramètres graphique dans le jeux notamment les ombres " visibilité & lvl "
  3. Shadowstrike

Could someone please advise me? Where can I activate a daily quests at Yeharas Mirage? I am already at the end of Act VII and I do not have it till now. Thank you for your help.
  4. Today
  5. ~150 chests opened: 1 GC steel 0 pet packs 0 vials 0 PTS 5 HQ hearts (lmao why is this rare?) There's a saying if you have zero expectations you can't be disappointed. Well I had zero expectations of this game's events since probably a year ago, but I'm still disappointed because the drop rates is even MORE atrocious than last event (which I also created a post with 0 PTS/vials). At least last time I had like 3-4 GC steels and iirc a few pet packs. NCWest, at this rate, you should be careful that your automatically-diminishing drop rates of these chests, which is obviously VERY close to zero right now, don't hit a negative number and end up deleting our existing PTS/vials/pet packs/steels.
  6. Icebreaker sucht Verstärkung

Ich habe kein Interesse mehr sorry. 1 1/2 bis 2 Stunden nach eurem letzten push war ich ingame. Habe versucht euch an zu schreiben, habe im frakchat nach euch gefragt. KEINER von euch war da. KEINER. Aktivität sieht anders aus. Tut mir leid ^^ Ach und übrigens. Euer Satz "oder andere von uns anschreiben". Ihr seid auch nicht gerade inteligent oder? Wen soll man denn sonst anschreiben? Kathania ist A) nie da und B) wird hier keiner sonst angegeben. Ist halt scheiße wenn man nur eine Person anschreiben kann.
  7. Insel der Vergeltung, ein überflüssiges Spiel?

du warst dann vermutlich einfach kurz vor ende drin. wenn du vorher drinnen bist, findest du da eigl immer leute
  8. why there is no annouce yet?

They announce maintenance times at about 5 pst.
  9. Hallo, habe nun mit meinem Beschützer die Stufe 55 erreicht. Neue info, bekommen, ich darf zur Insel Vergeltung, einzel PVP, Gut denk ich geste mal hin, Transport App erscheint, klicke drauf, lande auf so ein Rundes teil mit so einer Hängenden Spitze in der Mitte. Links oben ist so eine art Anwesenheitsliste, also müssen 20 Spieler da sein, damit das spiel beginnt. Gut, warte ich mal, ja, Hust, das warten hat sich 1 Stunde hingezogen, ohne das was geschehen ist, es waren zwischenzeitlich mal 18 Spieler anwesend, aber im schnitt waren es so um die 8-12, bis zu guter letzt keiner mehr da war. So habe ich 1 ganze Stunde vergeudet, Warum gibt es dieses Event, wenn da eh keiner rein geht, meine in der Stunde hätte ich auch was anderes machen können. Warum nimmt man das nicht raus? wenn es eh keiner Spiel? bin schon etwas geknickt...
  10. Neues Volk

Ok, bin noch nicht Lange genug hier um einige Dinge beurteilen zu können, aber erfahrungsgemäß, ist es so, wenn Server zusammen gelegt werden, das war hier ja der fall, hab es zumindest gelesen, dann ist immer ein Spieler Schwund ursächlich, nichts anderes, denke da an Tera Gameforge Karlsruhe, und andere. Seit 2 Jahren schreiben Spiele Zeitungen darüber, ob es denn wirklich was für die Konsole gibt, M-Soft hält sich bedeckt. vielleicht auch begründet, Tera gibt es für die Konsole, scheint aber nicht der Renner zu sein, wenn man da ins Forum rein geht, oder andere Kommentare zu lesen bekommt. Es ist ein Katz und Maus Spiel, so vergleiche ich das mal, Spieler brauchen ständig neue Herausforderungen, um im Spiel zu bleiben, ist die Kluft aber zu groß von neuen Spielerlebnissen, wie Events. Storyquest, dann verliert man die lust, und man Spiel was anderes bis es eben was neues gibt, natürlich ist es für die Entwickler nicht einfach, dem gerecht zu werden, wenn nun noch Leute abgezogen werden, ist es noch eklatanter, weil der Rest der Entwickler nicht mehr im Zeitrahmen ist, also dauert es wesentlich Länger bis dann mal was neues kommt.
  11. I wonder why there is no announce yet for the off server of tomorow,any idea of the hours and time ?
  12. Awakening Shadow Warlock Rotation.

3, 1, 2, 1, 3 or 3, 1, 1, 1, 3 is what you want to use (some situations may be better for you to have the CC sanctum). The last talent at 3 allows you to spam more dragon helixes because it only consumes 1 spectral orb outside of SB instead of 3. This is why many warlocks no longer use TD when there are other SBs in party because it is a big dps loss for shadow warlock to not spec for talent 3. For your new rotation you could do Summon Thrall (tab) > C > SB (tab) > V > 2 > 3 > spam 4 and RMB. Since thrall takes a second to actually use SB after pressing tab, you'll be able to get the start of your rotation out before you receive SB.
  13. Neues Volk

Wie lange reden Sie jetzt schon über die Engine 4? 1 Jahr? Über ein Jahr, wenn sie in Streams darauf angesprochen werden, löschen Sie die Posts instant. Wäre ja schön wenn die E4 kommt, aber kann man da noch dran glauben? ... Von daher glaube ich nicht daran, dass das game in EU Zukunft hat. Aber wer weiss das schon, die Wahrheit werden sie uns nicht sagen, wer cashst dann noch ;-)
  14. Icebreaker sucht Verstärkung

Suche einen Klan und würde mich gerne mal mit Dir/Euch auf eurem Ts unterhalten :)
  15. Der neu gegründete Marvelous Klan sucht aktive und spielbegeisterte Mitglieder um gemeinsam Raids, Dungeons, PvP und alles was sonst anfällt zu laufen. Wir bieten euch einen eigenen TS3 Server, nette bereits vorhandene Mitglieder, Raiderfahrung und vorallem Spaß am spielen sowie die Chance Teil einer kleinen Klanfamilie zu werden. Anfänger sind genauso willkommen wie alt erfahrene Spieler. Wir freuen uns über jeden von euch! Kommt doch mal auf unserem TS vorbei zum quatschen und kennenlernen. TS: 62.104.20.215:10156 PW: Klanfamilie LG Sabrina = Sâphiraa (ing.)
  16. [YT] Présentation de L'archer en Live

Salut , il y a une date de prévue pour cette nouvelle classe ???
  17. Neues Volk

Das ist schon lange so es sind 4 smartphone spiele in der entwicklung, an der pc version arbeitet schon ewig nur noch ne skelett crew und konsole.. lol das ist einfach nur nen running gag dafür wird es bns nie geben.
  18. Bem vindo! Welcome! -Não só uma clã, buscamos uma família. - Not just a clan, we are looking for a family. Devido à buscas frustradas de encontrar uma Guild com parâmetros aceitáveis, nasceu Guild Gaijin (Estrangeiro), com intuito de reunir pessoas decentes e que praticam boas maneiras respeitando um ao outro. Nosso foco é evoluir juntos, fazendo missões sem pressão ou obrigatoriedade, buscamos diversão e conquista. Due to the frustrated searches to find a guild with acceptable parameters, Guild Gaijin (Foreign) was born, with the purpose of gathering decent people and practicing good manners respecting each other. Our focus is to evolve together, making missions without pressure or obligation, we seek fun and conquest. Antes de ingressar à Guild Gaijin, favor verificar se você possui os requisitos abaixo. Before joining Guild Gaijin, please check that you have the following requirements 1 - Respeito: Principal requisito, seja respeitoso e exerça boas maneiras com os participantes. Por favor, não postem conteúdo inapropriado, temos crianças em casa que podem vir a ver ou ler os posts. (Desculpe-me por isso). Respect: Main requirement, be respectful and exercise good manners with participants. Please do not post inappropriate content, we have children at home who may come to see or read the posts. (I'm sorry for that). 2 - Paciência: Todos estamos aprendendo, então seja paciente com aqueles que não possuem o conhecimento, ensine e aprenda! (Favor não começar a atacar sem que seja colocado o contador). Patience: We are all learning, so be patient with those who do not possess knowledge, teach and learn! (Please do not start attacking without placing the counter). 3 - Personagem: No momento, priorizamos personagem principal, pois estamos construindo uma Guild do início e precisamos de toda ajuda disponível. Pedimos que seu equipamento seja ao menos equilibrado com os outros membros, para que o grupo não fique desproporcional. Character: At the moment, we prioritize main character, as we are building a guild from the beginning and we need all the help available. We ask that your equipment be at least balanced with the other members, so that the group does not become disproportionate. Caso possa seguir essas regras, favor entre em contato e seja bem vindo. - If you can follow these rules, please contact us and welcome. Contact Discord: cliff#4060
  19. Suggestions to quality of life changes

I've never seen a quest give more than 5 rewards and thus it is for me just a poor designed attempt to harass players into buying bag expansions.
  20. Soulstone Plains SERIOUS problem

faction is boring.....plain and simple....these same guys will then bark in the faction chat demanding TT/1.7k+ AP in BT raids and MSP flaunting off their awesome money power....all these campers r premium players....bought their way into the game with money and making us returners look like idiots......
  21. Suggestions to quality of life changes

I think it was KR that got an update where the mail slots were increased from 3 to 5. it pops up when there is one last row left in the bag, this was made intentional so players always have space for any quest related items.
  22. When you seal the weapon it creates a box that when opened generates a weapon of the same type for the class that opens it. :) i wouldnt say no one cares, but making them upgradable / salvagable would be too good, wayyyyy too good. Pretty sure looking at the players they would complain about the ice cream itself, the cone it in, the flavor, the color, the taste, the consistency and the temperature (yes thats how easy it is to satisfy players here) But it doesnt have to be anything major, just a few QoL changes and a lot of players would be happy, like people already mentioned: - unify items that do the same instead of having 20 different versions of the same item - create gear loadouts for PVE and PVP similar to what you have for soulshields now - allow salvaging / combining of the items that come in fragments and a lot more.
  23. Well, newly created Alts definitely don't need them, you can just buy weapon boxes until you get one with 8 slots and then upgrade. But i don't think they are redundant already.
  24. Suggestions to quality of life changes

What I'd like to see for QoL, is less "Your inventory is full" messages. It would be nice if those only appeared when the bag does not have enough slots for the loot acquired from a box and not when it doesn't have enough slots for all possible loot that might drop (but never does in such amounts).
  25. Suggestions to quality of life changes

A couple of thing i would like to have is a shared stash and more mail slots.. It's annoying when sending gems to alts, that you can only send 3 at a time
  26. Neues Volk

Lassen wir uns mal überarschen wo der Weg hinführt. B&S soll für die Konsole und auch fürs Smartphones kommen, könnte es sein, das man nun mehr Zeit in diese Sachen steckt.?
  27. Neues Volk

Das würde ich jetzt so nicht unterschreiben/bestätigen. Ansonsten würde es keinen sinn machen das Spiel auf eine neue Engine umzustellen. Zum Thema. Würde mich darüber freuen wenn die Lycaner als Spielbares Volk raus kommen würden. Genauso nice wäre ein Volk was aussieht wie eine Mischung aus Lyn und Gon nur mit Fell. Z.B. so ähnlich wie die Varg aus dem P&P Spiel Splittermond
  1. Load more activity