Senzura

Members
  • Content count

    268
  • Joined

  • Last visited

About Senzura

Recent Profile Visitors

859 profile views
  1. Why are some costumes designed better

    well yeah it looks better >: but the fact that they pretty much cropped it from the outfit for the jins instead of slightly annoys me ): would have looked better if they did something along the lines of what they did for the yuns
  2. So I was just looking at costumes from other versions to get an idea of what we will eventually get and came across this costume. I really like it alot but as a person who mains a jin it was kind of sad to see how little work went into the costume for jins. I couldnt find very clear pictures for all of them but it should show what I mean It honestly doesnt look as good on the hins as it pretty much looks like they cropped half of the temptation costume and threw it onto the jins version lol
  3. Outfit wishlist

    I wish costumes were sold more frequently 2 costumes every 2 weeks is kinda stupid and what happens is everyone ends up buying them so everyone is running around looking the same >: idk I wish they had a better system buttt its cool but what i HATE about this costume is how for lyns and jins they pretty much ripped off the temptation top and boots while gons get something new and cool. So annoying
  4. i never used my skin from mater pack but it disappeared lmao idk where it went
  5. Balrok's Shadow

    it does drop from the wheel alot of people have it too
  6. Individual Costumes

    Edit derp wrong thread
  7. Hello Kitty

    dontletthedreamdie
  8. Account Bound Gems

    I'd honestly be kinda pissed off if they made it account bound lmao. At the time i was forced to play an alt because my main (warlock) was not released yet, after reading that its bound on char I didnt bother getting it. Only way Id say fine to it would be if they released it again ): only fair to warlocks and soon to be chi masters
  9. Venom Dart drop rate

    Something really needs to be done about darts. I just spent everything getting my gear up to true breeze/true oathbreaker only to find out i now need 640 more darts this rng box did nothing the darts are still high priced on the market. To the people who are going to say just farm them you will still have to bid for them at around the same price and if you farm with clan/friends gl getting 640 while you're sharing darts.
  10. Paypal isnt working?

    So after wasting a day going back and forth with support I get this awful reply. Thanks for wasting my time i legit bought ncoins yesterday THE EXACT SAME WAY and it worked, went through. So good job on having the dumbest system ever. Hello,To protect our customers and their billing information, we have implemented a Payment Risk Management system to detect possible unauthorized transactions or account use. After reviewing your purchase attempts, I see that they are being flagged by the Risk Management system. This means that something about your purchase attempt is being perceived as high risk by our system.After manually reviewing your purchase attempts, I see that they are displaying characteristics that are commonly found to be associated with high risk transactions. For that reason, your purchase attempts have been determined to be high risk by our system and you will be unable to complete your purchase at this time.The only suggestion we may offer at this time is for you to attempt your purchase at a later date.
  11. Paypal isnt working?

    the support hasnt been helpful at all.. sigh
  12. Paypal isnt working?

    it worked for me yesterday too and i sent a ticket they said: -- Use a different Internet browser-- Try from a different computer-- Adjust your security setting-- Make sure that Javascript is enabled none of that worked obviosuly~
  13. Paypal isnt working?

    Has anyone have any success buying ncoin with paypal? I've been trying for hours and I keep getting
  14. It's not an "alternative" because you can use both of the gems. People can have 6 AP gems while warlocks cannot.