Sign in to follow this  
Arohk

The grand opening of...

Recommended Posts

Arohk   

Episode one, 1000 Treasure pouches.

 

Don't ask me how long it took to collect them, its basically what i piled up from daily rewards and daily dash, and a few from peaches.

 

 

I am collecting something else right now, but it will take a little longer till i got my goal together.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grimoir   
27 minutes ago, Crimhare said:

How many mats did you get? Sorry, but with 720p it is impossible to understand. Thank you.

He got:

 

1.000+ Sacred crystals

1.000+ Soulstone crystals

353 Moonstone crystals

350 Elysian crystals.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 pouches and just 353 Moonstone and 350 Elysian Crystals?
LoL thats a droprate of aprox. 35% and not even enough Moonstone / Elysian Crystals to even upgrade TT-Ring / Earring from 1 to 10.

 

Uhm yeah, thanks, now i remeber why i stopped playing this game

 

BTW: @Arohkyou char looks cute :)

Edited by Merlin DE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grimoir   
13 hours ago, Merlin DE said:

1000 pouches and just 353 Moonstone and 350 Elysian Crystals?
LoL thats a droprate of aprox. 35% and not even enough Moonstone / Elysian Crystals to even upgrade TT-Ring / Earring from 1 to 10.

 

Uhm yeah, thanks, now i remeber why i stopped playing this game

considering you basically need 0 skill and not even gear to get those amounts, its a fair drop rate imo. Especially since you cna easily brainded farm it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vor 11 Stunden schrieb Grimoir:

considering you basically need 0 skill and not even gear to get those amounts, its a fair drop rate imo. Especially since you cna easily brainded farm it.

[/zynism] Considdering you basically need no skill and braindad can bust down BC. WC, CC in Normal mode, lets reduce gold to 1 gold per dungeon and remove the loot...[/zynism]


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grimoir   
31 minutes ago, Merlin DE said:

[/zynism] Considdering you basically need no skill and braindad can bust down BC. WC, CC in Normal mode, lets reduce gold to 1 gold per dungeon and remove the loot...[/zynism]

LOL but this actually makes sense xD But too bad we cant go back to how dungeons used to be during 45 patch where you had to learn the mechs and nothing was ever nerfed / changed / removed from dungeons.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arohk   
1 hour ago, Merlin DE said:

[/zynism] Considdering you basically need no skill and braindad can bust down BC. WC, CC in Normal mode, lets reduce gold to 1 gold per dungeon and remove the loot...[/zynism]


 

and yet, people still manage to die.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rhiakath   

Bns players: How do I use this item???
Item tooltip: Drops from X, used for Y that drops from Z.
also Bns players: Game too hard, nerf pls.

 

Of course they still manage to die. If reading is too hard, how do you expect them to know what an iframe is?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arohk   

Episode two:

100 Daily Boxes

 

 

Make up your own opinion if they are worth buying.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this