Jump to content

[Trouble completing the download of the game] 'BR'

Hydrolancer

Recommended Posts

A tempos eu venho tentando concluir o download do jogo, e sempre no decorrer do download aconteciam alguns problemas, como alguns erros, e as vezes a velocidade de download ia caindo até chegar as vezes em mais de 1000 horas para ser concluído. Depois de muita luta consegui chegar até praticamente 100% do download, faltando apenas 738.0 KB / 8.7 MB para ser concluído, porém o download não sai disso, nem mesmo mostra a velocidade em que está baixando os arquivos como se estivesse em um estado de "coma", já faz cerca de uma semana que venho tentando baixar o jogo e dessa vez não sei o que fazer, se alguém souber como resolver por favor ajude-me. Obrigado. ~ Hydrolancer

The times i've been trying to complete the download of the game, and always during the download took place a few problems, as some errors, and sometimes the download speed was falling until you reach the times over 1000 hours to complete. After much struggle could reach almost 100% of the download, with only 738.0 KB / 8.7 MB to complete, but the download does not come out of it, not even shows the speed at which is downloading the files as if in a state of "eat", it's been about a week I have tried to download the game and this time do not know what to do if anyone knows how to solve please help me. Thanks. ~ Hydrolancer

Xfnyjey.png

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...