Sign in to follow this  
Assassin

KILL THE F2p PLEBS GET YOUR OUTFIT AND GO!!

Recommended Posts

Assassin   

LOL all us 45's are fighting in virdian over the beach/starting town LMFAO

---

We all got bored and left meh

45 vs 45 zerg vs zerg.

Not as fun when the new players don't wanna join in and just wanna watch us beat the sht out of eachother while being all like "wow whats happeningXD?"

 

Edited by Assassin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Assassin   
1 hour ago, Hongmoon said:

That's not the path Master Hong taught you.

who gives a sht about being nice?

more blood for the blood god

Kill other 45's

kill noobs.

Kill everything.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Assassin said:

who gives a sht about being nice?

more blood for the blood god

Kill other 45's

kill noobs.

Kill everything.

 

*cricket* that.

I want milk for my Khorne Flakes, instead.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Assassin said:

LOL all us 45's are fighting in virdian over the beach/starting town LMFAO

 

but i thought you couldn't attacks people unless they have the pvp costume on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Assassin   
1 minute ago, Geekjorge said:

but i thought you couldn't attacks people unless they have the pvp costume on?

you can't.

If they put it on they die

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Assassin said:

you can't.

If they put it on they die

 

awesome i like this game already guess i'll just won't put it on and pve safely

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Assassin said:

you can't.

If they put it on they die

 

Thanks for the heads  up i would hate to start this new game only to continuously die  in the beginning 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Assassin said:

LOL all us 45's are fighting in virdian over the beach/starting town LMFAO

 

You also paid to beta test a game like an imbecile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Assassin   
1 minute ago, CensoredBySJWs said:

You also paid to beta test a game like an imbecile.

 

comment.

Matches the name

0/10

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Assassin said:

 

comment.

Matches the name

0/10

Oh, just a jest at NCSoft for going back on their promise of not censoring the port. The hack writers that did it are rather proud of it.

Anyway, yes, it is idiotic to pay to beta test a game, especially if said game is going to be f2p.  But hey, a sucker is born every minute.
Post-purchase rationalizations are hilarious.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AuraLove   
29 minutes ago, Assassin said:

who gives a sht about being nice?

more blood for the blood god

Kill other 45's

kill noobs.

Kill everything.

 

Wtg for proving that PVP attracts the worst people ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Assassin said:

you're a retard.

The quest censored was about a womanizing man trying to be a peeping tom.

Which is btw against the law and punishable by the father of said daughter with a punch in your face.

 

 

dude tag your spoilers

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, AuraLove said:

Wtg for proving that PVP attracts the worst people ^_^

pvp attracts many people, only some of them are in need to fight lowbies. usually those are the ones that cannot kill anything else.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Assassin   
13 minutes ago, Alleviation said:

pvp attracts many people, only some of them are in need to fight lowbies. usually those are the ones that cannot kill anything else.

lel except im a gold rank going onto plat

Brah.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Assassin said:

lel except im a gold rank going onto plat

Brah.

 

 

you do understand what "usually" means, right? besides rankings change. but that's your trouble to solve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Assassin   
2 minutes ago, Alleviation said:

 

you do understand what "usually" means, right? besides rankings change. but that's your trouble to solve.

mhm nice backtrack after bringing up skill as an insult/passive agressive comment man.

lol.

F2pers will be my food.

And their salt with tears my desert.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Geekjorge said:

awesome i like this game already guess i'll just won't put it on and pve safely

good thing to know...and will tell others as well :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arathos   

Please pin this thread.

seems that bunch of low life cash players who absolutely suck in everything in their life and most of them are probably 30 years old fatties who get beaten up everyday in mc'donalds over a big mac'n'cheese are picking on newbies.

most of new players yet to realize that by putting suit on you become hostile and you'd just get destroyed by whom levels ahead. but one more important thing is which server is that ? just to warn new players from playing there

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mishi   

This thread has

too_much_salt_360.jpg

 

 

 

 

(Not really...but I can't wait to set sail on salty sea's later this week.)

Edited by Mishi

Share this post


Link to post
Share on other sites
AuraLove   
10 minutes ago, Assassin said:

mhm nice backtrack after bringing up skill as an insult/passive agressive comment man.

lol.

F2pers will be my food.

And their salt with tears my desert.

 

So because people didn't buy early access they are trash to you? Hate to break it to you.  If there is an item mall with adorable outfits. I will be spending more in a month on the game then you do in a year.  Sounds like you have some self worth issues to work out.. kinda sad you are trying to do it on a video game. Whatever floats your boat~ Hope there are some honorable PVPers who happen along and beat you down daily ^_^~

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, Assassin said:

you're a retard.

The quest censored was about a womanizing man trying to be a peeping tom. yoWhich is btw agains

t the law and punishable by the father of said daughter with a punch inur face.

 

Quote

Looks like this kid will be the first person to be perm banned for having an IQ of 5. You paid money and you're going to be perm banned on the forums for breaking conduct, congrats.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this