Dr SoulReaper

Members
  • Content count

    199
  • Joined

  • Last visited

About Dr SoulReaper

  1. Next 3rd Class: Destroyer

    So lets turn the big slow axe class into a crazy berserker... nice lol
  2. To all those people complaining about the pvp changes... yes they are annoying and may make the modes dead.... but really the modes are already dead or dying, this is due to ncsoft not optimizing the game nor fixing the server so people dont spike every where (look at mushins tower... thats an area that becomes a lag storm almost due to it almost being cross server) so only a select few who are graced with great ping and a computer that isnt fried when playing the game can do pvp... and even fewer of those can deal huge damage in BGs. A lot of the issue comes from the lack of optimization, no wants to play the modes if they are gonna be 3 seconds behind suddenly (hyperbole ik but you get the idea) or be one shot by a parry piercing ability. Fix the game and servers and people will start playing again because the game is smoother (which also applies to raids and other content but shhh) (Side note even if ping was stable and the game ran well i wouldnt do pvp because thats not something i enjoy, ive only done pvp out of need)
  3. Archer class, but w/o Yun?!

    Hmm the only consistency I've seen regarding skills... aka having the classes that uses ranged projectiles to have alpha call (seeing as SB is on a cutter (warlock) and an anime cliche (warden) and blue buff is on a honorable martial artist (KFM) and a trained backstabber (assassin)).... lol
  4. Server Consolidation — May 1

    Oh boy as if Mushins tower wasnt already bad enough ping wise.... guess the leader boards are gonna become much smaller due to lag.... this should be interesting... maybe
  5. Distortion locks have 2 really good talents on the same line basically making it so you have to choose more dragon call cooldown from bombard or always instant cast dragon call with a 15 second cool instead... not to mention if warlocks in general have burning at both ends thrall no longer has SB which seems odd to me but w/e
  6. New Idle Animations

    The animations are based on what class spec you are (so for instance fire based force masters pull out a fireball where as ice is well ice ball in simple terms)
  7. New class Archer. LOOKS GOOD! :O

    Makes sense with it being called the black and white awakening i spose (guessing lock will be "black" as well hmmm )
  8. New class Archer. LOOKS GOOD! :O

    I think so.... either that of SF... (thou that seems unlikely) also archer.. .the ranged class that is unfriendly to high ping.... hahah... oh wait.... crap i have ping nuuuu
  9. [Suggestion] Unity xp daily cap => weekly cap

    I couldn't care less about the daily cap as to me this system can literally have no investment into it and still gain stats, I mean heck you dont even need to buy stones for it if you were so inclined. To me this system is more of a gradual reward for playing the game rather then something that needs to maxed asap (which btw it doesnt need to be if you gear your characters right anyway), as long as I can continue getting the ranks slowly but surely I'm cool woth it
  10. The gems yes i agree one however the boss that spwans in the portal area can drop drop triangle gildeds (yes arent the best gems but gilded gems are still pretty good) and ive found the weapons to be useful.. .well at least 2 of them for upgrading weapon but yea rewards are kinda meh for the most part i can agree there
  11. New Idle Animations

    I love my lock pulling out a tiny hour glass and spinning it.... thats cool to me o.o and fire fm making fire balls haha
  12. Ping Issues

    I have a quick question for folks: Whenever you enter mushins tower or Midnight skypetal plains and try to do the content, does your ping continue climbing for no apparent reason? Simply asking because id love to do MSP but its quite literally a lagging unplayable mess... where i stand around for 21 seconds for any response happens...(could be underestimating that)
  13. I thought wardens were supposed to be tanks

    I have managed to hold with my warden D: i may not be very good at melee classes coz high ping but i have at least i can hold aggro such that everyone else isnt getting jumped on .-. Im sorry if thats not good enough D:
  14. no warden weapons on wheel of fates

    I have seen a lycan greatsword on the market... so it stands to reason lycan drops its sword from the wheel
  15. Optimisation

    Devs can we please have a patch to optimise both game in terms of its usage on your computer and a sever optimisation boost, with warden everything is dcing and consuming way too much resources. Please im sure everyone would be extremely happy with a patch that makes the game more stable over new content for now