All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Sol badge list needed

Hello. So I've been looking around the net for an updated list of soul badges. I'm getting martial tokens on my alts to get the soul badge box, but I have no info at all on the 4 bottom soul badges in that box. BnSTree has info on the first 8, but I haven't seen any list showing the stats on: Intrepid Impulse Stoic Rampart badges. Has anyone made a google doc or something similar with this info? Are these the third spec ones? Thanks for any help. EDIT: I'm slowly answering my question myself. But I'd still be thankful for a list of these latest badges.
  3. *meine Krähen such*
  4. Today
  5. Das liegt wohl daran, dass der Produzent der Karten diesen Service nicht anbieten will, dementsprechend hat Gamestop da sicherlich nicht viel Einfluss. Das andere Firmen solch ein Verhallten an den Tag legen macht es jedoch nicht besser. Es gibt genügend andere Beispiele die es richtig machen, alleine schon die ganzen Onlineshops wie zb. Zalando um in Deutschland zu bleiben. Wenn du also Spass dran hast an Vertrieben und Systemen festzuhallten, die nicht weiter als ein Geschür in unserer Gesellschaft sind.... Es ist dein Geld, mach damit was du willst! Ich für meinen Teil finde es absurd das Ncsoft mir meinen Fehlkauf nicht abwandelt. Man kauft in Imgameshop durch eine freie Entscheidung ein. Es sollte im interesse von Ncsoft sein, das man mit einem positiven Geühl aus dem Einkauf hervorgeht und nicht mit Bauchschmerzen und Reue. Du siehst nicht aus wie jemand der überhaupt je eine Summe hier im Spiel ausgegeben hat, also mach erstmal ein paar Kauferfahrungen abseits Yugioh-Kartensets und dann können wir weiterreden. Mit Unity unter 40 wie in deinem FPS-video zu sehen ist stellt sich die Frage ob du das Spiel überhaupt spielst, ich habe das Gefühl du bist hier im Forum nur zum Trollen.
  6. Item that can seal

Only accessories stage 10 / awakened can be sealed Only weapons stages 3 / 6 / 9 can be sealed Soul / Pet - Only certain stages of the soul and pet can be sealed
  7. Item that can seal

thanks, but i would send the windsong stage 1 but it cannot seal, i must to upgrade up stage 3, and same the earring, i have stage 10 and i seal, but another i have stage before and i can't seal.
  8. Hello all, The Blade & Soul Esports Organization has made the decision to suspend the 2020 Blade & Soul World Championship. The COVID-19 pandemic created unparalleled challenges all across the globe – many of us have been personally impacted, and the situation continues to present new and difficult hurdles to overcome. Therefore, until we can assure the health, safety and care of all competitors, event staff, and attendees, we have concluded that the right decision to make is the suspension of the 2020 Blade & Soul World Championship. We will update our community as the situation evolves and changes. In the meantime, we will continue to work together to overcome the COVID-19 crisis, and we hope that you and your family members stay safe.
  9. What everyone's thinking?

I play PVE and PVP mostly PVE thou since Awakening Update (this Update sucks) i do agree that we need more PVE avaibility i simply think its wrong without giving PVP Players the same treatment. Even if Elysians and Sacred orbs are cheaper than Moonstones and Soul stones together you also need way more of them. So PVP Players probably would need to pay way more to get their mats then PVE Player but again i didnt calculate it yet. P.S sadly i always have to write this: PVP Players are forced to buy/Upgrade PVE Gear to farm their PVP Gear while PVE People can just completly ignore PVP so PVP needs way more mats then PVE.
  10. Item that can seal

Just move over the item if you see there is written you can seal it then you can seal it. I am not sure about IA Gear but you can send any kind of accesorie to another char just like every weapon up to Thronbreaker 6. Soul and Heart is a bit tricky you can definetly seal them but not every stage just move over them with ur mouse and you will see. Soul shields, Unity Stones, HM skills, HM level, Achivements for example cannot be sent to another char which makes changing class atleast for me unatractive. Also keep in mind not to seal third spec accesorie ive heared multiple time you cannot open the box on chars without third spec if you do.
  11. Falsch. Wenn du dir im echten Leben ein Booster von Yugioh Serie 69 holst, diese aufmachst - dir die Karten nicht gefallen UND / ODER es doch das falsche Booster war, weil du eigentlich Serie 68 wolltest, - wirst du dein Geld auch nicht zurück erhalten. Genau das selbe Prinzip wie im NC Shop. Kannst ja jetzt gern auch vor Gamestop etc stehen und Leute "davor warnen" das sie ihre Sachen nicht kaufen + aufmachen und DANN zurückgeben möchten. Gratulation dazu.
  12. SystemErr - (1001 : Unable to load character)

Yes, of course. B&S disconnects me probably an average of once every other day I would say. Don't know whether it is just my internet or on NCsoft's side. My theory is that if your internet has a hiccup, and quits on you for about 5-30 seconds, B&S loses the connection to you, and disconnects you. Really, a TON of people have internet hiccups now and then, so this seems to happen a lot, and is a common problem. Is it something NCsoft even CAN fix? Depends on whether it is on NCsoft's side or not. If it is on NCsoft's side will it get fixed? Probably not. I mean consider that it HAS been a problem for a long time. Does NCsoft know about it? Yes. Has NCsoft fixed it? No. How long has it been? Years. Therefore, how likely is it to get fixed any time soon? Very low unless the Unreal 4 update addresses disconnects, which... I hate to be pessimistic, but I wouldn't be surprised if that is literally just a graphics update, and doesn't fix anything else at all. The best thing I can recommend to you is to keep a close eye on your internet connection. If you get disconnected from B&S, immediately check to see if you can load a some random web page. If you can, that shows your internet connection is probably ok and the problem is likely on NCsoft. If you can't load the web page or stream a YouTube video or whatever, then it is probably on your end, and you need to contact your Internet Service Provider to see what they can do to get you more reliable internet. When it comes to mmo's, they don't actually use NEARLY the bandwidth a lot of people think they do. Having a download speed of 200 Megabits per second will NOT help you play B&S any better (once you are actually playing in-game) than having 5 Megabits per second. It isn't about that. It is more about smoothness of the connection, reducing your percentage of packet loss, and what your ping / latency is.
  13. Yesterday
  14. Interessant, ich habe extra weit ausgeholt damit das Thema klar dargestellt wird, aber anscheinend ist es nicht zu dir durchgedrungen. Hier eine Kurzform. -Im IRL wird ein Fehlkauf berichtigt. -In Blade and Soul Ingame Shop ist bei bestimmten, durch "interne Richtlinien" geregelten Items dies nicht der Fall. -Ergo es ist verlorenes Geld. -Ich nehme mir schlichtweg die Zeit andere Mitspieler vorzuwarnen. Dies führt nicht nur zur Kundenunzufriedenheit (ich träume nichtmal davon einen weiteren Cent bei Ncsoft auszugeben), sondern es grenzt schon an bößwillige Absichten. Bei einem digitalen ingame Gut sollte zu erwarten sein, dass Fehleinkäufe leicht zu berichtigen seien. Dies ist zu mindest meine Meinung und auf der basiert mein weiteres Kaufverhallten im zusammenhang mit Ncsoft. Jeder normaldenkende Mensch, der es nicht zum Hobby hat, ein paar mal im Monat, Geld aus dem Fenster zu werfen, wird es auch so sehen sofern er solch ein Szenario am eigenen Leibe erlebt. Bezüglich deiner Mmo-Erfahrung: Ich denke es soll jedem Spieleentwickler selber überlassen sein wie wichtig ihm Support und Kundenzufriedenheit sind. Ich denke aber nicht, das dieses Prinzip anzuwenden ist wenn es um Echtgeld geht, das im Spiel ausgegeben werden kann. Und vergiss nicht, nur weil viele Entwickler ein System anwenden, das auf sie selber zugeschnitten ist und sie den grössten Nutzen daraus ziehen, heisst es lange nicht das dies angemessen oder gar rechtens ist. Viele AGBS bewegen sich in einer Grauzone.
  15. Double checked just now. You're indeed correct. The ability to switch the gem colors on the hair pin is gone. Could've sworn it was there the last time I checked. Oh well, on more thing in the "to never fix" basket for our bois in NCSoft.
  16. Lags

Hier hast vllt ne Lösung:
  17. Lags

Hallo, Ich habe das spiel vor paar tagen Installiert und auch sehr viel gespielt mein pc schafft dieses locker auf höchste grafikeinstellungen mit permanent minimum70 fps. aber dennoch habe ich seit heute nurnoch unter 40 fps ich habe alles probiert sogar das spiel von neu heruntergeladen. Dieses Problem tritt auf seitdem das Spiel einmal bei mir kurz abgestürzt ist und danach find das mit den fps problemen an. Ich habe meine Grafiktreiber sogaar aktualisiert und alles andere versucht. Mein Pc hat einen Amd Ryzen 5 3600X und als Grafikkarte GTX 1660 und Arbeitsspeicher hab ich auch 16gb also daran kann es nicht liegen eigentlich.
  18. Item that can seal

Hi, you could link me, because all the topics I found are old, the items that I can seal and send from one pg to another. thanks
  19. https://imgur.com/UnZ2U2m Anybody else getting this error?
  20. Designwettbewerb 2020 beginnt in Kürze

Hallo KoiKoiChan, zunächst mal danke für den Link! Bitte verwende für deinen Entwurf die Jin-Vorlage. Eine Vorlage für die anderen Rassen gibt es nicht.
  21. Yes, it changes. Before the issue, it was on pink color, but, after an April maintenance, was yellow default, and I can't change anymore.
  22. asension orb shard

wait, does this mean, shards are no longer dropping, or existing shards will be deleted? thanks.
  23. What everyone's thinking?

Getting some = maybe 1x moonstone/day. Maybe. It could be zero and more often than not, it's 0. Also if we dial back a notch, the amount of moonstones produced per day is way too low compared to the amount of elysian orbs and sacred orbs produces in the same period of time. Couple this with the natural limitations when it comes to gold generation and you get a very uneven price range on pvp wares. Me no likes this kind of broken system. Me no likes at all.
  24. Depends which colors you're trying to change. I found that everything bar the hair color itself, doesn't really display the difference all too well with most colors. If you go to the color selection menu and play around by clicking different colors, you'll notice that most of them barely manifest on the hair pin itself.
  25. Warum redest du hier eig so ein wirrwarr und sagst nicht einfach das du dir Unity Steine geholt hast, dort das "falsche" ausgewählt hast, aka nicht das bekommen was du wolltest. Und da der Support von BnS normalerweise sehr großzügig ist und diesmal aber nichts macht, da es um einen Kauf mit Randomfaktor geht - eben das wenn du die Box aufmachst es Random ist welchen der 24252 Steine du bekommst (Acc, Krit etc) - machst du hier ein Fass auf. Absoluter Kindergarten. Wenn du das näcshte mal was kaufen willst denk genau drüber nach. Das du dich hier bei BnS beschwerst über die ToS macht garkein Sinn. Ich weiß nicht welche MMORPGs du schon gespielt hast, aber im Normalfall geben die direkt einen ... auf dich. Wenn du was veruppt hast / weggeschmissen / was zurück geuppt bekommen möchtest oder oder oder sagen die dir sofort "nein geht nicht, machen wir nicht". Hier bei BnS sind wir quasi gesegnet mit dem System das man diesen Service in Anspruch nehmen kann.
  26. Hi, I wanna know if I'm the only one having this issue with Butterfly Clip Hair that don't apply the changes made in. It stills on default colors, I have Chromatic Trends, I tried to reset by default but it stills don't saving the color changes.
  27. Hi, I wanna know if I'm the only one having this issue with Butterfly Clip Hair that don't apply the changes made in. It stills on default colors, I have Chromatic Trends, I tried to reset by default but it stills don't saving the color changes.
  28. Rot/Grünschwäche

Hm Danke, so schnell gebe ich nicht auf. Vielleicht kommt ja von NC was
  1. Load more activity